Klacht: Aggresief gedrag

op 14 februari 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het was 14-2-2019 zat thuis en wordt aangebeld door dpd pakket bezorger hij komt netjes naar boven en zeg hem duidelijk dat ik dit pakket niet meer wil want had afgesproken met mijn verkoper dat ik hem makkelijker kon retouneren door pakket niet aan te nemen vervolgens wordt hij boos en begint te schreeuwen en zeg hem dat hij normaal moest doen begint hij pakket in mijn huis te gooien ?

Dat ze pakket weer komen ophalen en dat ik weet wat er met hem gaat gebeuren na mijn klacht

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 februari 2019 om 09:44 geantwoord

Beste Tayfun,

Hartelijk dank voor jouw bericht. Dit is een zeer bijzonder verhaal. Hier willen we graag actie op ondernemen. Zoals je misschien wel kan begrijpen kunnen wij een dergelijke klacht nooit via een site van derden en dan ook openbaar behandelen in verband met de privacywetgeving. Ik wil je dan ook vragen om jouw klacht naar ons te sturen via het contactformulier of via social media. Je kan ons ook altijd bellen. We helpen je daar graag verder om dit op te lossen. Met vriendelijke groet Anniek

Alle klachten die gemeld zijn door Tayfun2009