Klacht: DPD, Pakket niet afgeleverd, pakket staat in Best volgens melding!!!!

op 24 februari 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DPD ZET KLACHT ZOMAAR OP OPGELOST EN HET IS HELEMAAL NIET OPGELOST!!!!!! MENSEN NIKS MEER VERSTUREN MET DPD ZE RAKEN HEEL VEEL PAKKETTEN KWIJT.

Het pakket is niet afgeleverd.
Volgens de laatste gegevens staat het in Best.
DPD wil verder niks doen, we moeten contact opnemen met de verzender. Dit is raar want volgens de laatste melding is het in Best. Dan is het de verantwoording van DPD. Pakket is vast z.g.n. verdwenen. Dit is niet de eerste keer, dat we een slecht ervaring hebben met DPD.
Als je niet snel genoeg reageert, moet je het ook maar uitzoeken.

Gewenste Oplossing:

Pakket alsnog in ontvangst kunnen nemen. Er zitten prive spullen in. Dus het kan ook niet opnieuw verzonden worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Ik heb net met mijn collega van de klantenservice gesproken en begreep dat u daar ook al contact mee heeft gehad. Ik kan u alleen maar adviseren om contact op te nemen met het depot in Engeland. Excuses dat ik u hier niet verder mee kan helpen. Uw melding op klacht.nl sluit ik. Voor vragen kunt u zich het beste opnieuw tot onze klantenservice wenden.

Reactie van de melder van de klacht MJHesseling1

1 jaar geleden - Ik begrijp het niet helemaal, maar als het pakketje in Nederland Best is. Dan handelt DPD Nederland het toch af? Neem ook aan dat DPD Nederland het ook oppakt om contact op te nemen met Engeland. Ben het hier niet mee eens, graag verdere actie!

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste mevrouw Hesseling, Door omstandigheden is de behandeling van uw klacht op klacht.nl stil komen liggen. Wij zien nu pas uw klacht en dat daar geen oplossing voor is gekomen. Graag hoor ik van u, of wij alsnog wat voor u kunnen doen. Dat mag via deze site, of via marketing@dpd.nl. Ik hoor graag van u. Esther Gloudemans

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hesseling,

Ik heb niets meer via klacht.nl van je vernomen. Ook kan ik je daarom niet verder meer helpen. Daarom sluit ik nu deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Heeft op 01 juni 2016 om 18:17 geantwoord

ER IS NIKS OPGELOST, ZE ZETTEN HET ZONDER PARDON OP OPGELOST. ZOU ZEKER GEEN PAKKETTEN MEER VERSTUREN MET DPD. DIT IS VOOR ONS NIET DE EERSTE KEER EN VEEL MEER MENSEN DIE HIER OVER KLAGEN.

Alle klachten die gemeld zijn door MJHesseling1