Klacht: Douanekosten toch moeten betalen !

op 20 maart 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste,

Ik heb een bestelling geplaatst een maand en een half geleden voor een bedrag van 72.08 euro en vandaag is de postbode langsgekomen om het af te leveren en ik moest 29,69 euro betalen voor douanekosten terwijl ik mij had verzekerd voor geen douanekosten te betalen. Nu had ik geen geld dus kost ik ook niet betalen en ik heb pas geld begin van de maand en het pakje blijft op het postkantoor liggen tot 30.03.17. dus dit is een groot probleem voor mij. Ik ging er van uit dat ik niet moest betalen anders had ik wel geld aan de kant gelegd. Zouden jullie mij dan die 29,69 euro kunnen terugstorten dat ik mijn pakje kan gaan halen a.u.b.?

Mijn douanekosten terugbetalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Geachte lezer, Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen. U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice. Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons. Hieronder nog even een link met de gebruiksaanwijzing hoe men contact opneemt met de klantenservice: https://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html Mvrgr. De klantenservice

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 maart 2017 om 22:19 geantwoord

Beste Yannick Timmermans,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.

Wij willen u graag het volledige bedrag aan belastingkosten vergoeden, aangezien u bij deze bestelling de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald. Wij horen graag van u hoeveel belastingkosten er aan u werden berekend en verzoeken u ook een foto van de factuur mee te sturen in uw reactie. Wij vergoeden u graag dit bedrag zodra we de factuur hebben ontvangen.

Bijvoorbeeld
Foto's te uploaden:https://www.lightinthebox.com/download/0e7b5df6-c52b-4f82-b6e1-4e3b790e0e1e

Vriendelijk hopen we dat we binnen de komende 3 dagen een antwoord van u kunnen ontvangen. We vragen hiervoor om uw begrip.

De klantenservice wacht op uw antwoord en de kopie van de factuur

Wij zien er naar uit binnenkort weer van u te mogen horen.

Tatevik
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door G eazy