Klacht: Doos aanbieding 5 euro

op 20 mei 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik ben elke week een vaste klant in ledschedam.
Nu is het al voor de derde keer dat ik naast deze leuke aanbieding grijp.
Snap heel goed de term op is op maar als de reklame op zondag ingaat en op maandagmorgen drie filialen afgeweest wordt ik daar niet echt vrolijk van.
Jammer.

Beter inkopen of niet in de folder zetten

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 24 mei 2016 om 08:23 geantwoord

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons hierover te informeren.

Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent omdat u heeft misgegrepen naar een aanbieding uit onze folder.

Op het moment van inkoop, maken wij een inschatting op basis van eerdere verkopen. Ondanks zorgvuldige planning hebben wij helaas niet kunnen voorkomen dat een artikel al snel uitverkocht is. Excuses voor het ongemak. Om herhaling in de toekomst tot het minimum te beperken, informeren wij onze inkoop- en logistieke organisatie daarom altijd over producten die voor voorraadproblemen in de winkel zorgen. Bij een volgende soortgelijke actie houden wij hiermee rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Bklc