Klacht: Doorzakkende matrassen en materiaalverkleuring van stof bed

op 03 januari 2015 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al een aantal jaar een bed van Swiss Sense (€ 5200,00)
Wij zijn boven de vijftig en wilden wel wat uitgeven voor een “goed” bed.
De matrassen zakten al snel door en regelmatig hebben we het gevoel dat we uit bed rollen. De matrassen zijn zo hoog dat ze zelfs scheef staan. Als ik op mijn zij lig, prikt mijn ribbenkast in mijn heupen, zo erg zak ik door. Er is iemand langs geweest en hij zei dat er niets aan de hand was met de matrassen, maar dat we deze 1x per maand wel moesten keren (niets van gehoord tijdens de aankoop). Maar ook dat werkt niet en de verkleuring van de stof, ja dat komt door de lichtinval van het slaapkamerraam???. We werden dus met een kluitje in het riet gestuurd, zeer slechte service voor deze miskoop van ons leven!
We hebben nu besloten ergens anders een matras te kopen, die wij 90 dagen kunnen uitproberen. Wat hebben wij een spijt van deze aankoop.

Gewenste Oplossing:

Van Swiss Sense verwachten wij niet veel meer.
Wij hopen dat zij betere matrassen gaan verkopen, zeker voor deze prijzen en een betere service zou ook wel op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wijker