Klacht: Doorrijden voor mijn neus.

op 15 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis iedere dag van Klundert naar Roosendaal.
De trein komt om 4 over aan in Zevenbergen de bus 117 waarmee ik naar Klundert moet komt ook om 4 over aan. Ik heb al heeeel vaak meegemaakt dat ik aan kom rennen of voor de bus sta en de bus gewoon voor mijn neus wegrijdt. Ik moet iedere keer een half uur wachten terwijl als de buschauffeur 1 of 2 minuutjes wacht tot de mensen van de trein in zijn gestapt scheelt dat heel veel tijd.. vandaag moest ik dus weer een half uur wachten omdat de bus voor mijn neus wegreed. In de bus van 17:04 waarmee ik naar Klundert ging wachtte de buschauffeur wel op de mensen van de trein.. waarom doen niet alle buschauffeurs dat??

Als alle buschauffeurs gewoon even 1 of 2 minuutjes wachten tot de mensen van de trein zijn ingestapt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Beste Sanne,

Niet leuk om te lezen dat je vaak ervaart dat je de overstap van de trein op de bus niet haalt en daarom een halfuur moet wachten. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Overigens ben ik wel blij om te lezen dat de buschauffeur van 17:04 wel even heeft gewacht op jouw overstap. Ik maak er intern melding van bij de teammanager in de regio zodat deze situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak.

^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door SanneNijhoff