Klacht: Doorrijden van bus

op 18 februari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter was voor de eerste keer zelf met de trein en bus naar Breda gegaan. Toen ze klaar was met training heeft ze de bus tot 3 x toe gemist omdat deze gewoon niet stopte. Ze stond bij de bushalte en eerst gewoon niet gezien. Het is een meid alleen die dus zo wordt behandeld. Is dit de manier hoe jullie service aanbieden aan de klanten. Ben er wel van geschrokken moet ik zeggen

Wel als de buschauffeur zijn werk doet en niet klakkeloos maar aanneemt dat er niemand staat

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Gs151174,Onze excuses voor de late reactie. Door een fout zien wij de klacht nu pas.Wat balen dat je dochter drie keer voorbij is gereden door onze bussen. Heb je voor mij haar vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte, als je dat nog weet?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 30 mei 2020 om 22:34 geantwoord

Beste Gs151174,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 27 april 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva