Klacht: doorrijden q-liner 312 P+R Haren/A28 22-7 16.56 uur

op 25 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 22 juli om 16.56 uur liet bus Q-liner 312 naar Stadskanaal mij bij de halte P + R Haren/A28 staan. Er was nog wel oogcontact met de chauffeur, maar hij reed gewoon door. Heel vervelend.
Wij stonden met 3 personen te wachten. Het is een lastig punt, bus komt om de bocht, maar wellicht handig om de chauffeurs er op te wijzen dat er echt nog wel mensen bij de halte kunnen staan ……..
Margriet Bakker

Melding gedaan, hoop dat de chauffeurs alerter zijn in de toekomst.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:32 geantwoord

Beste Margriet,

Uit je bericht begrijp ik dat je op vrijdag 22 juli om 16.56 bij de halte P+R Haren/A28 op buslijn 312 naar Stadskanaal stond te wachten. De buschauffeur is echter je halte voorbijgereden en is niet gestopt. Ik vind dit erg jammer om te lezen. Voor chauffeurs is het soms niet goed zichtbaar welke passagier wel of niet mee wil. Om hierover misverstanden te voorkomen, is het belangrijk om goed duidelijk langs de weg te gaan staan, en je hand op tijd op te steken om aan te geven dat je graag met deze bus mee wilt reizen.

^NT
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door M.J.Bakker-Hammink