Klacht: Doorrijden

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta om 14.20 op de bus te wachten bij de benzeraderweg lijn 22 en de bus rijdt met volle snelheid langs , dat vind ik echt niet kunnen het was overigens een buschauffeuse.

Dat ze beter moeten opletten of er mensen staan dit kan echt niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Franja1969, Wat balen dat de bus je voorbijreed, terwijl je bij de halte stond te wachten. Stond je zichtbaar voor de chauffeur aan de weg en stak je je hand op als signaal dat je mee wilde met deze bus? Wat is je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Franja1969

1 maand geleden - Ik was zichtbaar want ze schrok toen ze voorbij reed ,mijn eindpunt is zwembad de bende in landgraaf

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 16:23 geantwoord

Beste Franja1969,

Dank je wel voor de aanvulling. Ik stuur je klacht door naar de regio, zodat dit besproken wordt met de chauffeur. Ik ben bang dat ze je over het hoofd heeft gezien.

^WB
Arriva Webcareteam