Klacht: doorrijden

op 06 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 50 in Hillegom rijd gewoon door terwijl kinderen van 15 jaar om 23.15 bij de halte staan te wachten. De chauffeur zag ze heel duidelijk en stopt niet eens. En uit de klachten op klacht.nl blijkt dat dit overal meer dan eens gebeurt. Wat is dit voor bedrijf? En waar kan je bij Arriva een klacht indienen?

Excuses aan de kinderen en duidelijke verbetering van de dienstverlening, incl duidelijk klachtenportaal

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Anne, Niet leuk om te lezen dat de kinderen gisteravond bij de halte voorbij zijn gereden. Begrijpelijk dat jij en de kinderen daar van balen. Je kunt je klacht hier melden. Maar dat mag de volgende keer bijvoorbeeld ook via Facebook, Twitter of de website (https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm). Gezien je je klacht hier gemeld hebt wil ik graag intern melding doen van jou klacht. Graag zou ik dan nog van je willen weten bij welke halte in Hillegom de kinderen stonden te wachten en in welke richting ze met lijn 50 wilden reizen. Zodra ik een reactie van je heb ontvangen stuur ik je melding intern door naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 juli 2016 om 11:24 geantwoord

Beste Anne,

Bedankt voor de reactie op de vraag bij welke bushalte de kinderen in Hillegom stonden te wachten. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Hopelijk ervaren de kinderen in de toekomst verbetering zodat ze wel in kunnen stappen en met de bus kunnen reizen.

^MR
Webcareteam Arriva