Klacht: Doorrijden

op 06 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit al 15 min uit me werk op de bus te wachten van 18:00 admiraalsplein Dordrecht. 6-04-2016, komt hij en rijd gewoon door!???? Waarom? Anderen mensen zien het ook gebeuren! Nu kan ik weer 20 min wachten. Ik moet een trein halen mijn kinderen ophalen! Ik kan wel janken… Echt waar! Waarom???

Als ik een reden krijg waarom? Ik snap het niet, ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Soms hebben mensen iets belangrijks... Ik ben zo boos! En ik ben nooit boos.. Ik heb voor veel begrip maar dit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Franka, Kun je mij nog aangeven om welke buslijn het gaat en bij welke halte dit was? Dan zet ik je klacht door naar de teammanager in de regio. Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Franka roukema

1 jaar geleden - Het was lijn 4 staart. Richting station halte admiraalsplein in wielwijk te Dordrecht, vrijdag 06-05 om 18:00 uur.

Reactie van de melder van de klacht Franka roukema

1 jaar geleden - En ongemak vind ik wat tam, het was veel meer dan ongemak!

Arriva

Heeft op 15 mei 2016 om 14:52 geantwoord

Hallo Franka,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval nader onderzocht kan worden. Mocht ik een terugkoppeling uit de regio krijgen over waarom er op 6 mei bij deze halte doorgereden is door de buschauffeur, dan laat ik je dat uiteraard nog even weten.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Franka roukema