Klacht: Doorgereden

op 28 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat vanmorgen om 7:00 op station Best te wachten op de pendeldienst (141/142) naar Oirschot. Toen deze aankwam ben ik meteen opgestaan om naar de bus te lopen. Deze stond echter achter 2 bussen stil voor maximaal 4 seconden, wat voor mij teweinig is om bij de bus te kunnen komen.
De bus reed dus letterlijk voor mijn ogen weg waardoor ik genoodzaakt was de duurdere trein te nemen terwijl ik een bustientje van arriva heb,
U snapt natuurlijk dat ik me hierdoor zwaar gedupeerd voel.

Ik wil de kosten van de trein (tov het bustientje) retour of een gratis bustientje. Vervolgens eis ik dat de pendelbus minstens 1 minuut blijft wachten zodat de wachtende reiziger gebruik van maken van deze bus

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemorgen Ivo, Balen dat je vanochtend om 07:00 uur niet met de bus van lijn 141 mee kon richting Oirschot. Ik heb er een melding van gemaakt. Wel wil ik aangeven om duidelijk aan te geven met de betreffende bus mee te willen daar het voor chauffeurs niet altijd duidelijk is welke reizigers met zijn/haar bus mee willen. Dit is het geval wanneer er meerdere bussen stoppen bij een halte. Excuses voor het ervaren ongemak! Groet, ^JE

Heeft op 02 augustus 2016 om 16:46 geantwoord

ik heb niet gevraagd om commentaar. De buschauffeur had moeten stoppen toen een van de andere chauffeurs toeterde omdat hij te snel wegreed. ik verwacht op zijn minst een schadevergoeding omdat ik hierdoor te laat op mijn werk kwam.

Arriva

Heeft op 02 augustus 2016 om 17:07 geantwoord

Hoi Ivo,

Helaas kan ik je daarvoor geen schadevergoeding aanbieden.

^NT
Arriva Webcare