Klacht: Door vertraging gemaakte kosten in Bordeaux

op 11 juli 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Maandag 4 juli ben ik samen met een vriend vanaf Amsterdam Schiphol naar bordeaux gevlogen (vlucht; EZY7919). Echter toen we op Schiphol aankwamen bleek dat de vlucht uiteindelijk 1 uur en 45 minuten vertraging had. Hierdoor misten wij de aansluiting van de trein in Bordeaux die naar Toulouse ging van 21.47 uur. Wij konden op geen enkele mogelijke manier meer in Toulouse komen. Voor de trein van 21.47 uur hadden wij al kaartjes besteld. Ook zorgde de vertraging van de vlucht ervoor dat wij in Bordeaux in een hotel moesten overnachten omdat we op geen enkele manier meer in Toulouse konden komen. In Toulouse zou vervolgens een vriend klaar staan om ons naar een feest te brengen in Mont-Maurin van een vriend van ons. Dit feest hebben wij nu moeten missen en we hebben extra kosten moeten maken vanwege de vertraging van jullie vlucht.

Ik ben pas tevreden als wij ons geld terugkrijgen van de extra kosten die wij hebben gemaakt in Bordeaux. Ook hebben wij het feest gemist van onze vriend. Ik hoop dat de compensatie van de gemaakte kosten dat weer een beetje goed maakt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door berendvdn