Klacht: Door toedoen Brugman kookplaat en afzuigkap kapot en geen service

MickB op 19 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Op 13 oktober kwam, door onjuiste bevestiging door een Brugman-monteur, mijn afzuigkap naar beneden en verbrijzelde deze mijn inductieplaat. Na direct telefonisch contact werd hier een spoedmelding van gemaakt, en zou dit binnen 3 werkdagen opgelost worden. Maandag is er een monteur langs gestuurd, om te constateren dat het daadwerkelijk kapot was, en de schuld bij Brugman ligt. Nu bijna een week verder en elke dag van het kastje naar de muur gestuurd te worden door de klantenservice, heb ik nog steeds geen nieuwe onderdelen. Zij zeggen continue er alles aan te doen, en spoed te vermelden bij elke aanvraag. Echter is hier niets van waar! De service bij Brugman is een fabeltje, waar elke keer weer onwijs veel mensen gedupeerd worden.

Wanneer er een monteur is geweest met nieuwe apparaten, deze bevestigd heeft en mijn keuken weer in oude staat hersteld is.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste meneer Bovenlander, Ik schik nogal van uw klacht. Ik ga deze direct in behandeling nemen en zorgen dat er met spoed contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Mariska de Wit - Brugman keukens & badkamers

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het is maar goed dat de medewerkers van Brugman daar werken, en niet bij bijvoorbeeld een ambulancedienst. Het woord "spoed" nemen zij nogal erg ruim. Nu dus ook nog steeds niks gehoord. Another day wasted.

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 19 oktober 2017 om 14:23 geantwoord

Beste meneer Bovenlander,

Ik heb zojuist van mijn collega van de klantenservice vernomen dat er telefonisch contact is geweest. Mijn collega geeft aan dat zij samen met u de vervolg stappen heeft doorgelopen. Mochten u nog vragen hebben dan verwijs ik u graag door naar onze klantenservice, uw klacht is bij mijn collega in behandeling.

Mariska de Wit - Brugman keukens & badkamers

MickB

Heeft op 19 oktober 2017 om 14:45 geantwoord

Er is nog helemaal niks opgelost. Ik ben nog geen steek verder. Telefonisch contact repareert mijn keuken niet. Een 'spoedmelding' duurt volgens Brugman 3 werkdagen, maar volgens mevrouw aan de telefoon is pas volgende week vrijdag (dus na 2 weken) alles opgelost. Ook dat moet ik nog maar zien.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste meneer Bovenlander, Van mijn collega heb ik vernomen dat er met spoed een monteur bij u langs komt voor de kookplaat. De afzuigkap staat in bestelling, deze is helaas niet op voorraad. Als deze bij ons binnen is dan wordt dit ook met spoed voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Mariska de Wit - Brugman keukens & badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door