Klacht: Door fout van YOUFONE te hoge rekening

op 20 april 2017 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

DE KLACHT
Beste,

Ik heb sinds een maand een abonnement bij Youfone die maandelijks opzegbaar is. (250 belminuten, 2000 MB internet). Meteen de eerste maand dat ik een klant bij Youfone ben, kreeg ik een factuur van € 57,35 binnen. Het schijnt dat ik ver boven mijn internetbundel ben gegaan. Ik heb gebeld met Youfone, zij willen mij een coulance van 10 euro geven maar hier ga ik niet mee akkoord. Ik ben voor Youfone altijd een klant bij Vodafone geweest en ben nog nooit over mijn bundel heen gegaan. Via de Vodafone-app kon ik alles perfect bijhouden. Bij de Youfone app die ik dagelijks bijhield staat niet aangegeven wanneer hij ge-refreshed wordt. Voor mijn weten stond ik ruim binnen mijn bundel. In de laatste 3 dagen van de maand Maart 2017 zag ik dat ik in een keer 57 euro moest betalen voor een abonnement van 16 euro in de maand. Ik ben een student en gebruik de telefoon dagelijks, ook voor school. U kunt checken dat ik de laatste dagen flink eroverheen ben gegaan maar omdat ik in de veronderstelling was dat ik nog voldoende MB’s had. Als de app duidelijk aangeeft en de status daadwerkelijk bijwerkt zoals het hoort, was ik er nooit overheen gegaan. Ik hoop dat jullie de fout van Youfone niet op mij afrekenen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,

Luca

De fout ligt bij Youfone, wij hebben vernomen dat Youfone storingen had, dit is ons medegedeeld door de telefoniste van Youfone.
Ik hoop dan ook aan jullie zijde dat er niets in rekening gebracht wordt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 21 april 2017 om 12:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hiko