Klacht: Door de nieuwe dienstregeling van Arriva kom ik niet meer thuis na 22:00 uur

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door de nieuwe dienstregeling rijden de bussen 186 en 187 niet meer verder naar Gouda, wat altijd al de eindpunt was geweest, en moét ik persee de bus van 22:00 uur nemen om thuis te komen.

De bus vanuit Leiden reed normaal altijd tot 00:04 uur maar nu de laatste dienst om 21:55 uur is, kan ik niet eens meer een avondje wegblijven. Ik weet zeker dat heel mijn dorp hier last van heeft dus ik eis een verandering naar hoe het altijd al was geweest.

Ik wil dat de bussen weer tot 00:04 uur rijden en de eindpunt weer zoals gewoonlijk ‘Gouda’ wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 19:06 geantwoord

Beste sihemxx,

Niet leuk om te lezen dat de nieuwe dienstregeling voor jou geen verbetering is. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam

Heeft op 14 december 2017 om 19:08 geantwoord

Ik ben niet tevreden. Deze tekst heb ik nou al 3 keer bij andere klachten gezien. Het is gewoon copy, paste. Ik wil dat hier aandacht aan wordt gegeven. Ik wil een eigen antwoord.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hoi sihemxx, Ik vind het erg spijtig om te lezen dat de nieuwe dienstregeling voor jou niet goed uitpakt. Ik snap dat je hiervan baalt. Het klopt dat je een vrij standaard reactie hebt gekregen. Wij zetten namelijk alle klachten over de nieuwe dienstregeling door aan onze vervoerskundige. Dit heb ik net ook met de klacht gedaan die jij hebt doorgegeven zodat de klachten meegenomen kunnen worden in de evaluatie van de nieuwe dienstregeling. Ik geef je wel het advies om voorlopig rekening te houden met de dienstregeling zoals die nu is. Ik heb overigens de nieuwe dienstregeling nog een keer bekeken en lijn 186 rijdt nog steeds tot Gouda meer info vind je op: https://www.arriva.nl/consumenten/reisinformatie-1/dienstregeling.htm?travelby=bus&city=Gouda&line=186%3A1&stop=Gouda%2C+Bleulandweg&start=&tripdate=&display=dienstregeling In de avonduren en op zondag wordt deze lijn uitgevoerd door belbus 586. De laatste bus vertrekt dan om 23.48 uur vanaf Boskoop en komt om 0:23 uur aan in Gouda.Meer info en hoe je deze bus kan reserveren vind je op: https://www.arriva.nl/consumenten/reisinformatie-1/dienstregeling.htm?travelby=bus&city=Gouda&line=586%3A1&stop=Gouda%2C+Bleulandweg&start=&tripdate=&display=dienstregeling#tabs-inner-0. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door sihemxx