Klacht: donzen dekbed

op 25 juni 2017 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Een aantal maanden geleden hebben hebben wij een tweepersoons donzen dekbed besteld via Telegraaf aanbiedingen. Vanaf het begin af aan rook het dekbed niet fris. Wij hebben het eerst een tijd afgewacht maar de onaangename geur werd steeds erger. Op het etiket stond dat het dekbed wasmachine bestendig was op 40 graden. Ik heb het dekbed gewassen op 30 graden en daarna gedroogd in de droger op koude lucht en een aantel tennisballen( dit doe ik wel vaker). De geur is echter nog steeds aanwezig en lijkt steeds erger te worden. Is er een oplossing?Zijn hier meer klachten over geweest?

Wij hopen dat U een oplossing heeft voor ons probleem, zo kunnen we het dekbed niet gebruiken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 27 juni 2017 om 15:40 geantwoord

Beste mevrouw de Leeuw-Groenland,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw dekbed een nare geur heeft!
Deze klacht hebben wij nog niet eerder gehoord, dus wij zullen het echt even bij de leverancier moeten voorleggen om te kijken of zij een passende oplossing hebben.
Wij helpen u in ieder geval graag met het oplossen van dit probleem!

Hiervoor ontvangen wij graag uw ordernummer van deze bestelling met een korte toelichting per mail. Zo kunnen wij uw bestelling terugvinden in ons systeem en zullen wij het meteen doorzetten naar de betreffende leverancier.
U kunt deze mail sturen naar: info@telegraafaanbiedingen.nl

Alvast bedankt!

Team GroupDeal / Telegraaf Aanbiedingen

Alle klachten die gemeld zijn door l7leeuw