Klacht: Donkey kong blikjes

Jill3105 op 12 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ,

Wij kopen wekelijks blikjes bij jullie alleen de laatste week had ik 2 blikjes die een “muffe” smaak hadden , het leek wel alsof ze niet meer goed waren.

Met vriendelijk groet Jill Rademakers

Gewenste Oplossing:

Met een passend antwoord van jullie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 oktober 2020 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jill3105