Klacht: donkere rook uit de philips airfryer XL

op 12 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

bij media markt nieuwegein, de gekochte airfryer naar een tijdje kwam een donkere rook uit het apparaat,wij hebben dit gemeld bij de media markt om achter te komen of wij de verkeerde olie/of wat anders fout doen een paar keer alles geprobeerd tot vergeefs.de rook melder was aan blèren als het zo ver was.dus terug naar de winkel,1e. keer obdrachtnr. (SN20932489) d.d 17-05-2017 / geen afwijking geconstateerd.na een korter tijd al weer. 2e.keer(SN21-471439) d.d 19-06-2017/ deze keer,raadpleeg uw gebruiksaanwijzing/geen technisch defect geconstateerd,Betreft:gebruiksaanwijzing,naar zorgvuldig nalezen bij Waarschuwing:bij 17e punt ! ik citeert .haal onmiddellijk de stekker uit het stopcontact wanneer er donkere rook uit het apparaat komt.wacht tot er geen rook meer uit het apparaat komt voordat u de pan uit het apparaat haalt.(verder niets)

als wij kunnen zonder angst ,of dat de rook melder niet afgaat en alles kunnen makken wat de airfryer zegt dat het kan doen zelfs bakken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door john charles