Klacht: Telaat en gevallen

op 30 september 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Na anders half uur kreeg ik me pizza. Ook had ik een lava cake bij besteld. Bezorger kwam aan de deur zonder lava cake die was gesneuveld en wilde die uit eigen zak betalen. De doos van pizza zag er ook niet al te best uit. Ook deze was gevallen. De bezorger heeft mijn nummer genoteerd en zij mij wat laten weten want ik heb me bestelling geweigerd. Een gevallen pizza kan je toch niet aan iemand zijn deur brengen. Maar na 2 dagen nog niks gehoord. Dit Is de aller laatste keer dominos geweest. Ik bestel nooit maar dan ook nooit meer. En ook wil ik me 18.33 euro terug die ik betaald heb voor 1 pizza en een lava cake.

Als ik me geld terug heb en helemaal nooit meer wat van dominos in me mail, brievenbus is waar dan ook tegen kom. Dominos wassenaar altijd 3 kwartier minimaal voordat je je eten krijgt. Verschrikkelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Reactie van de melder van de klacht Dennis8930

2 maanden geleden - En waarom gaat dominos hier niet op in?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis8930