Klacht: Personeel en product

Paul2206 op 24 mei 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 19 mei een pizza margeretha besteld en betaald via ideal. Toen bezorger aankwam claimde hij dat er nog betaald moest worden. Waarschijnlijk deed hij dit gewoon om meer geld te verdienen. Er werd daarna gebeld maar domino’s door de vader van een vriend van mij. De werknemer aan de telefoon zei tegen hem dat er nooit betaald was. Een paar uur later bel ik en dan is er OPEENS wel betaald. Dit is gewoon bullshit maar goed, er werd daarna afgesproken dat de pizza op 20 mei om 19:00 zou worden bezorgd. Zij hebben zich nooit aan die belofte gehouden. De pizza is nooit bezorgd. Ik bel dus weer naar domino’s en de man aan de telefoon zei dat hij me terug zou bellen, dit is natuurlijk ook niet meer gebeurd. Ik heb gisteren (23 mei) weer gebeld naar die mongolen. Halverwege hangt de gek aan de telefoon op vanwege een slechte verbinding. Ik bel nog een keer en er was weer een slechte verbinding. Ik zei dus: wacht ik bel wel met mijn mobiel. Toen ik met mijn mobiel ging bellen werd het gewoon geannuleerd. Doe eens normaal man ik wil na al deze moeite wel meer dan mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Dit valt niet eens goed te maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door