Klacht: Milkshake later bezorgd vanwege aantal beperkte producten dat bezorgers blijkbaar mogen bezorgen staat nergens vermeld op de website

op 22 september 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik bestel poffertjes en kaas snacks en een milkshake krijg ik te horen ana de deur dat milkshake 5 minuten later komt heb ik opgebeld dan krijg ik te horen dat 20 min moet wachten ik vind dit een heel raar manier van bezorgen dit hoor je op de website te vermelden dat bezorgers blijkbaar maar 2 producten mogen bezorgen want nu wordt me eten koud terwijl ik een milkshake had bijbesteld niet om te wachten speciaal voor de milkshake sorry maar dit vind ik echt niet kunnen

Als dit op de website wordt vermeld dat wanneer je blijkbaar eenmilkshake besteld die dan later wordt bezorgd door de bezorgers omdat ze maar een aantal producten mogen bezorgen dan weten de. Klanten ook waar ze aan toe zijn mensen willen juist graag drinken met hun bestelde eten en niet achteraf

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mmmdomino