Klacht: Mijn geld niet treug krijgen

Anasatallah op 11 augustus 2024 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn online bestellen op 27-7-2024 na een paar uren geannuleerd
Mijn besteling was voor volgende dag
28-7-2024
Jullie medewerker vertelt mij dat mijn geld binnen drie werkdagen zou op mijn bankrekenen terug krijgen
Tot Dit moment heb ik nog niks ontvangen
Ik heb de Dominos winkel meer dan 5 keer gebeld zonder duidelijk antwoord
de orderbedrag is (51,95)
Ik hoor graag van u
Met vriendelijke Groet
Anas,

Gewenste Oplossing:

Mijn geld op mijn bankrekeing treug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Domino's Pizza
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anasatallah