Mijn Klacht:
Hallo,
Ik had om 16:45 uur een bestelling doorgegeven, ik had 2 pizza’s besteld met een coupon nl.:
GEBRUIKTE COUPONS
50% Korting Op 1 Boneless Bucket Bij Aankoop Van 1 Pizza (Excl. Actie)
GEBRUIKTE COUPONS
1 Pizza 1 Drankje Vanaf €11,50
De levering was wel op tijd alleen kwam ik er achter dat er geen drankje bij zat die ik zou krijgen als actie, heb nog nagevraagd bij bezorger maar hij hadden had het niet meegekregen vanuit de winkel. Heel jammer, ik vindt dit nou niet echt klantvriendelijk en dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met Domino’s Pizza aangezien ik de vorige keer een half uur langer moest wachten op mijn levering doordat het zo druk was volgens de bezorger. Elke keer is er wel iets als ik iets bestel, hoe gaan we dit oplossen aangezien ik gewoon recht op op dat blikje frisdrank? Hopende spoedig iets te mogen vernemen van jullie,
Met vriendelijke groet,
Wouter
Gewenste Oplossing:
Ik zou mijn geld terug willen krijgen van dat blikje frisdrank en de statiegeld, verder zou ik van de vorige keer dat ze een half uur te laat waren een vergoeding willen hebben. Ik kan er niets aan doen dat het zo druk is en dat ze daardoor te laat zijn met bezorgen, ik bestel niet vaak bij ze aangezien ik alleen ben. Ik hoop dat ik alsnog compensatie of andere oplossing voor deze twee keer dat er iets verkeerd gaat bij het bestellen of afleveren bij Domino's Pizza.
