Klacht: kortingscodes

op 08 juni 2013 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

de code die via kaarten, verstuurd door domino’s zelf, of de code die klanten ontvangen via de email, om pizza of andere producten met korting te bestellen, worden niet geaccepteerd bij de online bestelling!!! Dit is niet de eerste keer, bij alle codes werkt het totaal niet bij online bestellen.
Waarom dan deze codes, omdat domino’s denkt de klanten willen toch wel die pizza’s en de klanten proberen het een volgende keer (zonder resultaat uiteraard) toch wel weer!!! Goedkoop zijn jullie niet, de vulling van de pizza’s worden steeds kariger, en daar betaald iedereen dus teveel voor. Willen jullie jullie klanten graag behouden; los dit dan eens een keertje op en zorg ervoor dat de prijs die klanten betalen voor een pizza het ook waard is. Zonder gesjoemel met niet werkende kortingscodes en besparingen op de ingrediënten van de producten. De crisis geldt voor iedereen, probeer hier niet jullie voordeel mee te doen. Jullie pizza’s zijn lekker, maar buit jullie klanten niet uit, want jullie houdt er misschien niet één meer over, als jullie zo door blijven gaan.

Los het gewoon op. Zorg dat jullie producten de kwaliteit hebben waar de klanten op rekenen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ppvhasselt