Klacht: Er was niet veel goed

op 26 september 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had besteld. Toen werd ik na ongeveer 15 minuten gebeld dat mijn bestelling nog 1,5 a 2 uur zou gaan duren omdat ze maar 1 bezorger hadden. Na een tijdje hadden ze me opgebeld om te zeggen dat ik het ook zou kunnen komen ophalen. Ik heb het opgehaald.

Eenmaal thuis, van de 2 hot spicy waren ze op 1 de kip vergeten. Op mijn pizza shoarma waren ze de knoflooksaus vergeten. Bij de sinarstick waren ze het glazuur vergeten

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug zou krijgen want ik had net zo goed bij een ander bedrijf kunnen bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas van Son