Mijn Klacht:
Allereerst heb ik tot 2 keer toe een akkefietje met Dominoz Pizza store in Lelystad. De eerste keer wordt er niet eens op gereageerd via Facebook! IK wordt gewoon genegeerd en daar heb ik bewijs van! Daar buiten om wordt ik nu ook genegeerd nadat ik een OPENBARE post op facebook geplaatst heb en echt gezien heb dat er veel meer mensen ontevreden zijn over jullie winkel in Lelystad. Ik bestel bijna wekelijks bij jullie en trouwens ook nog 1 keer in de 2 weken als bedrijf zijnde, nadat ik dit heb meegemaakt kunnen jullie mij in ieder geval vergeten en ons gehele bedrijf ook! Ook wie wij tegenkomen vertellen wij om naar New York Pizza te gaan omdat jullie als een klungel letterlijk alles verpesten en niks kunnen oplossen! Klanten gewoon negeren is toch te erg voor woorden. Ik EIS voor a.s. vrijdag dat dit gehele probleem is opgelost en dat jullie wat doen aan die kleine kinderen die achter facebook zitten, waarschijnlijk hebben deze mongolen geen zin om te werken dus negeren ze alles en iedereen. En om maar nog te zwijgen over de idioten die werken bij jullie vestiging in Lelystad. Hieronder het verhaaltje wat op Facebook is geplaatst en als ik a.s. vrijdag geen reactie heb letterlijk op ELKE klachtensite/social media wordt geplaatst wat er maar bestaat! ”Dacht ik even een lekkere Pizza te bestellen in mijn pauze bij Domino’s Pizza Nederland Domino’s Pizza Lelystad. Mooi niet waar. Ik bestelde via de website van Domino’s Pizza een BBQ mixed Grill pizza en bij de opmerkingen gaf ik aan dat ik geen ham op mijn pizza wil. Vervolgens krijg ik een pizza geleverd met ham/bacon. Gelijk even gebeld, krijg ik de meest domme opmerking die ik ooit heb gehoord: “wij lezen de opmerkingen, pas nadat de pizza gemaakt is.” Totaal onlogisch en erg amateuristisch verwoord. Toen ik vroeg hoe dit kwam gaven ze aan : ”Dit ligt aan het systeem van Domino’s Pizza zelf.” Ze sturen een nieuwe op en ik mocht de pizza aan iemand uitdelen! Chapeau zou je denken. De bezorger stond wederom voor de deur, waarnaar ik dik 10 minuten bezig ben om mijn pizza te krijgen(alsof ik een dief ben, SCHANDALIG), doordat hij de oude pizza mee wilde nemen ondanks dat zijn collega aangaf dat wij iemand anders hiermee blij mochten maken. Na 10 min discussie krijg ik de pizza eindelijk van de bezorger, erg klantonvriendelijk. Doe ik de pizza open: voila weer varkensvlees! (Voor mij is bacon en ham hetzelfde, aangezien ik sowieso geen varkensvlees eet.) Dus ik weer aan de telefoon, Weer de manager (Peter) aan de lijn. Die gaf aan joh bacon en ham zijn verschillende dingen hierin kan ik niks voor je betekenen. Pech is pech. Je had moeten aangeven ik wil deze pizza zonder bacon EN ham. Voor mij is bacon en ham hetzelfde, aangezien ik sowieso geen varkensvlees eet! Al met al hebben wij besloten om nooit meer te bestellen bij Domino’s Pizza Domino’s Pizza Lelystad Domino’s Pizza Nederland. Ik wil jullie wel de tip meegeven om iets klantvriendelijker te zijn naar jullie klanten. New York Pizza Lelystad heeft een soortgelijke fout gemaakt. Bij hen kreeg ik een pizza + een cola vanwege het ongemak. Daar kan Domino’s Pizza Domino’s Pizza Lelystad Domino’s Pizza Nederland nog wat van leren!” Ik verwacht een antwoord voor a.s. vrijdag en anders zal ik het een levensmissie maken om jullie overal waar ik kom zwart te maken en ervoor te zorgen dat iedereen bij New York Pizza besteld! Met zeer onvriendelijke groeten,
Gewenste Oplossing:
Ik wil een excuus mailtje van de manager van Dominos Pizza Lelystad en van de bezorger die mij als een dief behandelde.
Ook wil ik een pizza BEZORGD hebben op mijn werk naar keus (met drinken) en voor het ongemak dat ik al 3 weken geen geld en geen pizza heb mogen ontvangen een kortingscode voor 1 gratis medium pizza.
Ik heb namelijk gewoon bezorgkosten afgerekend de vorige keer en uiteindelijk geen pizza gehad!
