Klacht: Abnormale manager (Domino’s pizza Paleisring, Tilburg)

op 07 december 2018 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Hoi Beste Domino’s,
Ik ben Sam en ik heb voor 2 weken bij Domino’s gewerkt. ik wou eigenlijk langer blijven werken maar ik kon het niet goed met school combineren, dus ik had ontslag genomen. Naar mijn ontslag wou ik naar een vriend schrijven: ”waar ben je”. Deze vriend van mij zijn naam begon met een M, net zoals de naam van mijn ex-baas, toen had ik het per ongeluk naar mijn ex-baas gestuurd. Ik heb dit bericht zo snel mogelijk verwijdert en dacht dat het goed was. een tijdje later keek ik op mijn telefoon en zag ik een vervelend berichtje. ik heb hier op gereageerd. ik zal het gesprek laten zien:

ex-baas: Laatste keer dit.
ex-baas: En laat t duidelijk zijn.
ik: Even rustig het ging per ongeluk.
ex-baas: Nee, niks rustig.
ex-baas: Jij belde mij laatst ook al.
ik: Hoezo?
ex-baas: Ik weet dat jij het was. Ik daar niet van! Dus bij deze is het
afgelopen.
ik: Ik weet niet waar je het over hebt, maar het zal wel.
ex-baas: Prima (met een vervelende emoji)
ik: Maar ik zal wel even een recensie op google plaatsen.
ex-baas: Dreigement?
ex-baas: Dan zal ik even je ouders bellen.
ik: (duim omhoog)
ik: Ik denk dat mijn ouders het zelfde zullen zeggen….
ex-baas: Okie

(nu blijkt het dat hij een vriend van mij die bij hetzelfde filiaal werkt is gaan app’en. in dat berichtje stond dat ik niet zo stoer moest doen. ik vind dit niet normaal dus ik zij er iets van. ook voor de volgende berichtjes moet ik even melden dat ik in mijn ontslag heb gezegd dat ik niet zo goed met de druk kan omgaan. hij steekt hier vervolgens de draak mee)

ik: Hoezo ga je Flynn app’en
ex-baas: Hahahaha (2x lag smiley)
ik: wel een beetje apart voor een manager (3x lag smiley)
ex-baas: Ja man
ex-baas: Ik denk dat ik maar stop daarmee ik kan de druk niet aan die
op me ligt
ik: Nee, maar voor mij is het een heel stuk rustiger geworden.
kinderachtige manager
ex-baas: Gelukkig man! Ben blij voor je.
ik: ik ben ook blij voor jou dat jij nog manager bent.

ik vind dit geen normale praat voor een manager. en vooral niet om een vriend van mij erbij te betrekken, en de draak te steken met dingen waar ik moeilijk mee kan omgaan.

Groeten, Sam

Dat is aan jullie wat jullie ermee doen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sam Vermeulen