Klacht: Doen alles om een annulering te voorkomen en je een factuur een rekening te brengen

Vorig jaar een domein aangeschaft als impuls zijnde daarna nooit iets mee gedaan en helemaal vergeten. 15 april een herinnering gehad dat het verlengt zou worden. Direct ingelogd nieuwe wachtwoord zelfs moeten aanvragen omdat ik de oude vergeten ben en afgezegd.
Nu krijg ik 06 mei een factuur heb ze benaderd voor hulp helaas krijg ik die niet en geven ze aan dat je moet betalen.

Gelieve een oplossing,

Klantnummer,

22740042

Een juiste oplossing desnoods 1 maand betalen of de helft dat we elkaar tegemoet komen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourhosting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yourhosting

Heeft op 11 mei 2020 om 15:46 geantwoord

Geachte heer Gurler,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met een collega van mij per e-mail en dat er een oplossing is gevonden. Fijn dat we er op die manier uitgekomen zijn. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan ontvangen wij dat graag via [email protected]

David
Yourhosting