Klacht: Doelgroepenvervoer wordt niet op een vaste tijd uitgevoerd

op 20 september 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds de medewerkster Bianca (achternaam onbekend) na het aflopen van de mogelijkheid tot verlenging van haar contract geen vast contract heeft gekregen wordt mijn man door steeds wisselende chauffeurs van en naar de dagbesteding gebracht. Een tijdje leek het weer goed te gaan toen Mehmed (achternaam onbekend) reed, maar nu is het weer steeds mis. Hij wordt niet op een vast tijdstip afgehaald en staat daardoor soms meer dan een half uur thuis in zijn jas te wachten op vervoer. Voor mijn man is dat vervelend, omdat alle mensen dan al gezellig koffie zitten te drinken en hij als laatste binnenkomt. Voor mijzelf is het vervelend, omdat als ik die dag iets gepland heb ik weer moet bellen dat ik later kom. De chauffeurs schijnen het onderling op te moeten lossen, dus wordt hij ook nog eens door verschillende chauffeurs gehaald en teruggebracht.

het zou fijn zijn als hij weer op een reguliere wijze door ,een en dezelfde chauffeur, op een vast tijdstip gehaald en teruggebracht wordt. Nu lijkt het erop of het niet erg is hoe er met mensen met een beperking wordt omgegaan. Ze hebben niets beters te doen en ze worden"gratis" vervoed. Het is natuurlijk maar hoe je dat laatste bekijkt, want het wordt vanuit ons PGB betaald, helemaal niet gratis. Connexxion doet niet gratis, maar op dit moment komt zij haar verplichtingen erg slecht na. bovendien zou ik wel eens willen weten hoe ik rechtstreeks via de mail een klacht naar dit bedrijfsonderdeel kan zenden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rijri