Klacht: onbekend debet bedrag van 200 € op mijn bankrekening

op 14 juli 2019 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Op 8 juli 2019 tussen 17 en 18 u heb ik gebeld naar het volgend nummer:
09 277 38 46 telefoon nummer dat ik van mijn leverancier Apple in Sint Martens Latem mocht ontvangen ingevolge een Google probleem op mijn Apple tablet dat enkel Google kon oplossen.
Ik kreeg een heer aan telefoon die me meedeelde dat hij mij wilde helpen tegen betaling van 10 €. ik was akkoord met het bedrag en toen hielp de persoon mij om rechtstreeks met mijn bankkaart dit bedrag te betalen.
Na een paar pogingen liet hij mij weten dat ik later opnieuw een telefoon zou ontvangen.Ik belde later zelf terug en heb toen had ik een dame aan telefoon die op de hoogte bleek te zijn van mijn geval en die mij beloofde rond 19 uur terug te bellen.Ik kreeg geen telefoon meer maar bij het nazien op mijn Apple tablet bleek de zaak opgelost en alles was OK.
Vandaag krijg ik mijn afrekening van mijn betalingen en zie ik op 8 juli om 18.17 u een debet bedrag van 200 € .waarvan ik geen weet heb en die zeker te maken heeft met de communicatie met Google .
Graag per kerende uw uitleg hierover op volgend mailadres: berolys@skynet.be met dank en vr gr;
Marie-Jeanne Roland

wacht eerst op uw onmiddellijk antwoord.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 15 juli 2019 om 09:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door berolys@gmail.com