Klacht: Geld elke maand afgeschrijven

op 18 mei 2018 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 18 mei 2018 om 15:37 geantwoord

Bericht van docdata payments

6 dagen geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Bericht van docdata payments

4 uur geleden - Beste mevrouw Lu, Graag ontvangen wij van u een PID nummer of een DDPS nummer wat bij de afschrijving staat. Zodra wij dit van u hebben ontvangen kunnen wij u vertellen waar de machtiging is afgegeven en kunnen wij u de contact gegevens geven.

Alle klachten die gemeld zijn door L. FU