Klacht: Automatische incasso UltraBright T4w

Sannee194 op 15 juni 2015 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld waarvoor ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen. Een paar maanden later kreeg ik een mail dat ik 79,99 euro moest betalen. Dit heb ik de eerste keer laten afschrijven.
Een paar maanden later kreeg ik nogmaals dit mailtje dat ik weer 79,99 euro moest betalen terwijl ik niks heb ontvangen en dit ook niet wens te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijg en uitgeschreven wordt van deze incasso.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 17 juni 2015 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door