Klacht: Afschriften van jullie

Kutslet op 27 mei 2019 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 maart 2019 heb ik een premium account aangemaakt. Op 26 april heb ik opgezegt deze was goedgekeurd en nog halen jullie geld van mijn rekening af. Mag dat even terug gestort worden vanaf de 26e dus even alles wat jullie hebben afgehaald wil ik terug anders wordt er aangifte gedaan voor jullie oplichting. Ik heb alles opgezocht op internet.

Gewenste Oplossing:

Als ik al mijn geld terug heb elke cent

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 29 mei 2019 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van docdata payments

5 jaren geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door