Mijn Klacht:
een poosje geleden een auto gehuurd: via do you spain.com
alle verzekeringen en auto voor af keurig betaald, (platina verzekerd €160) op Alicante luchthaven aangekomen zei de goldcar medewerker dat deze verzekering niets voorstelde, deze verzekering alleen geldig bij eventueel lichamelijk letsel bij een ongeval.
hem nogmaals uitgelegd dat we goed waren verzekerd, zelfs ruitschade , banden schade , krassen , deuken , steenslag, letsel ongeluk, diefstal , vernieling, gewoon echt alles.
de goldcar medewerker verzekerde mij nogmaals dat het verzekerings bewijs toch alleen geldig was voor letsel .
Daarna toch maar alles opnieuw laten verzekeren bij goldcar, dus €160 weggegooid
Hoorde later dat je wel degelijk verzekerd bent bij do you spain en dat de medewerkervan goldcar van elke klant provisie krijgt dus zeggen ze dat je niet genoeg verzekerd bent en dus een extra verzekering bij hun af te sluiten
en zo dus inspelen op je onwetendheid.
Bij eventuele (kleine ) schade haalt goldcar meteen het geld van je creditcard
dat kan oplopen tot €1500
en moet je eventuele kosten, reclameren bij de verzekering van do you spain om zo eventueel je geld weer terug te krijgen. dus eerst schade rapporten indienen enz enz.
kortom een hoop gezeik allemaal. dat wil je toch niet als je op vakantie gaat.
Gewenste Oplossing:
Wat is nu de waarheid ?
