Klacht: Misleiding

Greet swinnen op 19 februari 2025 over Do You Spain in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een auto gehuurd bij doyouspain, tijdens het boeken werd vermeld dat ik compleet verzekerd zou zijn, zonder creditcard kosten, ik betaalde een bedrag van 206,56 € maar op de voucher staat dat ik 147,42€ heb betaald. En dat er nog creditcard kosten in rekening worden gebracht. Dit was pure misleiding op de website
Ik moet ook het uur wijzigen van pick up time, dit zou zogezegd niet kunnen, na 2 u zouden ze mijn boeking cancelen en ben ik mijn geld kwijt. Bookings nummer dYS164038073 het is voor een auto die ik zal huren in mei ’25. Ze willen het uur niet veranderen, sturen mij herhaaldelijk een mail dat niets kan gewijzigd worden.

Gewenste Oplossing:

Het uur van pick up time moet gewijzigd worden naar 13.30 u . Dys 160110349

Geen bedrag blokkeren op mijn. Creditcard.
Ik heb betaald voor de verzekering zonder dat ze deze 1200€ deposit blokkeren op de kaart.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Do You Spain
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Do You Spain

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Do You Spain nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Greet swinnen