Klacht: Auto bij RecordGo via Doyouspain niet meegekregen

op 12 oktober 2019 over Do You Spain in de categorie Autoverhuur

Bij aankomst werd er eerst constant gehamerd op een nemen van een andere zogenaamd grotere auto a 3 euro per dag. Na 3x nee begon het spel over aanvullende verzekeringen. Deze was al via doyouspain afgesloten. Na 3x nee moest ik 1400 euro via creditcard in deposito vaststellen. Geen probleem, waren de voorwaarden. Limiet vooraf al op 1500 gezet. Voltooid. Denk je…toen aanvullend een losse transactie van 125 euro voor een tank benzine. Je kreeg hem leeg mee, moest hem vol terugbrengen en de 125 euro betalen. Wat ben je dan denkende…achterliggende truc is dat je over de 1500 limiet gaat. Hierdoor stopt de mogelijk om te huren en is de enige oplossing dat je voor bijna 300 euro de verzekering koopt bij hen. Met een andere kaart de 125 euro weigerden ze. Met contant of een creditcard van je vrouw ook. Begin je te schelden dan gaan ze heel boos vragen of je het nog een x durft te herhalen en dat je respect voor hen moet hebben…tja….ze verpesten bewust je vakantie en denken dat je onder druk bezwijkt. Je schoonmoeder een andere auto laten huren kan niet…opeens is alles verhuurd.

Terugbetaling van de volledige som. Tevens een fatsoenlijk klachtenformulier op de website of emailadres.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Do You Spain

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Do You Spain nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanschreuder