Klacht: diversen

op 19 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vanmorgen bij toeval bij D v.d.B in Etten Leur boodschappen gedaan.
Een shoe rack (reclame aanbieding) gekocht. Thuis gekomen bleek die niet compleet, tenminste als je naar het plaatje op de verpakking kijkt.
Er zitten maar 10 spijlen bij i.p.v. 15!!!
We waren vreemd in die winkel dus moesten we sommige dingen vragen. Chagrijnig personeel! Zowel voor dat schoenenrek als voor de vraag waar staan de mosselen uit de aanbieding. Die waren er dus nog niet. Het zelfde heb ik 2 weken geleden meegemaakt toen de Hollandse nieuwe in de aanbieding was. Ook nog niet beschikbaar (dat was in Oudenbosch).

Zorg dat ik de resterende 5 stijlen thuis krijg. Het is voor mij 30km rijden en dat ben ik niet van plan. We waren er nu toevallig in de buurt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 27 juli 2016 om 15:18 geantwoord

Geachte heer Goulooze,

Zojuist ook rechtstreeks beantwoord;
Ik wil u danken voor de moeite die u heeft genomen mij op de hoogte te brengen van uw melding.

Uiteraard vind ik het vervelend dat de kwaliteit van het schoenenrek niet aan uw verwachting voldeed. Ik bied u hier graag mijn excuses voor aan.

Uw melding heb ik direct bij de inkoopafdeling onder de aandacht gebracht. Op de foto in onze weekfolder en op de verpakking is een schoenenrek afgebeeld met 10 spijlen. Pas wanneer u de doos opent treft u, achter de foto met 5x2 spijlen, inderdaad een foto met 5x3 spijlen. De variant 5x2 wordt echter gebruikt in onze communicatiekanalen.

Uw melding over het personeel breng ik graag onder de aandacht van de winkel in Etten Leur. Ik heb u zojuist getracht telefonisch te bereiken op telefoonnummer 01684721166, dit nummer is helaas niet in gebruik. Het aankoopbedrag kunt u in de winkel terugkrijgen als u het ongewenste product niet wilt gebruiken.

Als u mij voorziet van uw juiste telefoonnummer, kan ik u telefonisch benaderen om uw melding persoonlijk met u te bespreken?

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en een prettige dag toegewenst.

Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door helwijk