Klacht: diverse pogingen verduisterende gordijnen opnieuw aan te schaffen

op 31 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Voor mijn nieuwe woning verduisterende gordijnen voor de gehele bovenverdieping laten maken Sanne beige. Deze zijn gemonteerd aan een roede. November 2014.
Ben 6x van Pannerden naar Duiven gereden omdat de gordijnen een vieze stank hadden en in delen binnen kwam. Kreeg na diverse malen geld terug. Echter de op maat gemaakte roede hing er nog. Met de tijd zou het euvel opgelost worden werd mij beloofd. Netjes een jaar gewacht en diverse malen gevraagd hoe het ervoor stond en of het stank euvel al opgelost was. De stof Sanne had een andere verduisterende achterkant. Hoera! De gordijnen in Juli 2016 weer besteld. Nu echter was er erg grof gestikt waardoor je door de stiknaden kon kijken. Zowel de lengte naden als de zoom. En ook waren er meerdere banen gebruikt met grove zomen. Er werd weer een klacht op een klacht gemaakt en tot overmaat van ramp waren de nieuwe gordijnen nog steeds grof gestikt maar ook nog eens vuil aan de zoomrand. Heb ze meegenomen maar het hing ook nog eens zo scheef dat ik ze terug gebracht heb. Netjes mijn geld weer terug. Ben erg ontevreden dat de Kwantum geen vergoeding geeft voor de gemaakt benzine kosten. Een waardebon bruikbaar bij Kwantum voor overige aankopen zou gepast zijn.

vergoeding voor de gemaakt benzine kosten. Een waardebon die bruikbaar bij Kwantum is voor overige aankopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucy weenink