Klacht: Diverse klachten van nieuwe klant.

op 29 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Als eerste heb ik deze klacht bij KPN neer willen leggen maar dat werkt zelfs niet, dus dan maar op deze manier. Onderstaande klacht wilde ik versturen. Misschien kan er iemand iets mee.

Afgelopen donderdag zou bij mij KPN-compleet geactiveerd worden. Dit is Vrijdag laat in de middag geworden omdat niet duidelijk beschreven staat hoe de activatie in z’n werk gaat. Ook was er niemand in staat om mij te vertellen hoe ik te werk moest gaan om iTV te activeren. Nu wil ik mijn webmail in gaan regelen maar via het forum krijg ik te horen dat ik een brief had moeten ontvangen met een wachtwoord, deze heb ik dus nooit ontvangen. Dus op dit moment dus geen webmail. Gisteren liep een van de TV-ontvangers vast. Deze werkte pas weer na het resetten. Vandaag liep de tweede ontvanger vast. Tussendoor nog problemen gehad met een adstandbediening. Deze deed plotseling niets meer. Hier heb ik de baterijen uit moeten halen en opnieuw in moeten doen. Ik heb nu in 4 dagen tijd al meer problemen met KPN als dat ik afgelopen jaren heb gehad met mijn vorige provider. Ik wil dit graag op korte termijn opgelost hebben anders kan ik net zo goed terug gaan naar mijn vorigr provider.

Alle klachten opgelost en een beter product heb als bij mijn vorige provider(Telfort). Hiervoor ben ik nl overgestapt. Ik heb zelfs het idee dat mijn internet iets langzamer is.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edje58