Klacht: zorgverzekering ditzo.

Ad van Turnhout op 28 november 2021 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ditzo wil mij verplichten om digid aan te schaffen maar wij willen dit niet, wij zijn ’n echtpaar van 70 en kunnen maar amper onze naam onthouden, laat staan alle wachtwoorden en gegevens die je de laatste tijd nodig hebt, nu denkt U natuurlijk wat is het probleem dan, als ik geen digid heb krijg ik geen fatsoenlijke nota van mijn eigen risico en ben ik voor ditzo onberijkbaar op email, ook hebben wij geen watsapp dus kunnen wij ditzo niet bellen, maar ik wil gewoon weten wat ik waarvoor betaal en daar heb ik ook recht op, gemiddeld krijg ik elke 2 maanden een schrijven van een incassobureau maar ik betaal niet voor ik de nota heb waarom ik vraag, en dat werd tot nog toe door het incassobureau geregeld, maar nu eist het incassobureau dat ik daarvoor betaal, wat moet ik hier nu mee, ik sta toch in mij recht, dus weet ik niet meer wat ik hier mee aan moet hoor.

Dat ik gewoon de nota bij het schrijven van Ditzo krijg waar op staat waarvoor ik dat bedrag betaal dus medicijnen, dokter en zo, dit loopt nu al dik 4 jaar zo, en ook zou ik graag per email contakt willen hebben met de zorgverlener zonder tussenkomst van digid, ik wordt hier echt niet vrolijk van hoor, groetjes Ad.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 03 december 2021 om 16:55 geantwoord

Onze klachtbehandelaar heeft vanmorgen telefonisch met u gesproken. U heeft samen de klacht doorgenomen en de klachtbehandelaar heeft een oplossing aangedragen. De klacht is in overleg met u gesloten. Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Ad van Turnhout