Klacht: Verzekerings premie

op 22 november 2018 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ik ben in 2018 overgestapt naar een auto verzekering bij DITZO. Dit omdat ik na een berekening op de DITZO SITE voor mijn beide auto 15 euro per maand goedkoper zou uit zijn ( met gelijke voorwaarden.) Echter na een maand na overstappen kreeg ik een herberekening van de premie en ik moet 15 euro per maand extra gaan betalen. Ik vond dat vreemd en heb navraag gedaan
DITZO . Het antwoord was dat er een verschil was in opgebouwde jaren met mijn vorige verzekeraar. ( ik had 20 schade vrije jaren en bij DITZO 18 JAREN)
Als DITZO dit mij van te voren hadden verteld was ik niet over gestapt. Ik Wilde de verzekeringen ook direct stoppen alleen ik de kleine lettertjes staan dat verzekerings duur min 1 jaar is.

Ik heb al mijn verzekeringen lopen bij DITZO. Maar ga dit wanneer mogelijk ook allemaal opzeggen.

De premies die men voor houden komen niet overheen. Je gaat dus veel meer betalen dan je wilt.

Advies GEEN AUTO verzekering bij DITZO.

Dat ik premie moet betalen zoals in het reken voorbeeld en verzekeringen per direct stoppen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 17 december 2018 om 16:46 geantwoord

Wij hebben u naar aanleiding van uw klacht meerdere keren geprobeerd te bellen. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Per e-mail hebben wij aan u uitgelegd waardoor de premie is verhoogd. Dit komt niet door een aanpassing van uw schadevrije jaren, maar door de verhuizing die u aan ons hebt doorgegeven. Wij hebben u een korting gegeven op beide autoverzekeringen, waardoor de premie goedkoper wordt. Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door T-Rene