Klacht: uitbetaling auto schade

peter maassen op 28 januari 2022 over Ditzo in de categorie Verzekering

Onderwerp: schade 16-shf-8

Geachte Dame/Heer

Mijn dochter Brenda Geelen Heeft mij Peter maassen gemachtigd om haar belangen te behartigen .
Maandag 18 oktober heeft zij een schade gemeld die die dag door de tegenpartij aan haar stilstaande auto veroorzaakt is .
Na telefonisch overleg van Brenda is overeen gekomen dat de schade na taxatie gerepareerd
kon worden .
Deze schade is dan ook gerepareerd door mijn eigen bedrijf ( wij restaureren klassieke jaguars),Autobedrijf Peter Maassen www.pmclassics.nl
Wij hebben eerst een schade calculatie via audatex gemaakt bij een collega omdat hij gebruikt maakt van dit systeem.
Dit schade rapport nr: 6939164 gemaakt bij Scholl Autoschade Heafland 4 6441 PA brunssum op 21.10.2021. is bij het bezoek van de schade expert door mij aan hem overlegd.
schade expert asr QDE-31549
Hij is daar mee akkoord gegaan.
Het schade bedrag van € 3647.75 zou dan aan haar overgemaakt worden .
.helaas na tientallen telefoontjes en verschillende mails ,iedere keer een andere medewerker gesproken met als excuus dat het geld naar de verkeerde was overgemaakt en dat het goed zou komen
Vorige week heeft weer iemand haar beloofd dat het geld deze week op haar rekening zou staan ,helaas !
Ik neem toch niet aan dat dit de bedoeling is ?
We zijn inmiddels al drie maanden verder en mijn bedrijf wil zijn rekening betaald krijgen zoals afgesproken .

Groet Peter Maassen 0654782577

Storting openstaande rekening, na een tetefoontje uwerzijds

Groet Peter Maassen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht peter maassen

2 jaren geleden - ps schade bedrag is 3947,75

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 11 februari 2022 om 16:27 geantwoord

Uw klacht is door Ditzo afgehandeld. Na onderzoek informeerden wij u dat de uitbetaling van de claim al begin november 2021 door ons is uitbetaald.
Daarbij hebben wij ook aangegeven aan wie de betaling is gedaan. In overleg met u is uw klachtdossier gesloten.

Hebt u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met uw klachtbehandelaar.
Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door peter maassen