Klacht: telefoon

Annelies Brunott op 30 augustus 2023 over Ditzo in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al vanaf 12 uur het is. nu 15:00 uur aan het proberen om met een medewerker van Ditzo te spreken. Ik heb ook via whats app geprobeerd ook al drie uur lang

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag terug gebeld willen worden ik heb een schade aan mijn auto

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 18 september 2023 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze klachtbehandelaar heeft contact met u gehad en excuses aangeboden voor de gang van zaken. Wij hebben van u vernomen dat u de schade inmiddels heeft gemeld en dat deze in behandeling genomen is. Vriendelijke groet, Ik kies zelf van a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies Brunott