Klacht: Schade uitbetalen

op 14 november 2017 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ik ben op 8 oktober 2017 aangereden door een auto daar bij is mijn scooter flink beschadigd .De verzekering agent is naar de scooter dealer geweest om de schade van mijn scooter te bekijken. De schade is € 300 war ik mee akkoord bent gegaan .Daarna heb ik nooit meer wat gehoord van de verzekering wanneer ze het geld uitbetalen aan mij. Ik heb ze ook meerdere mails gestuurd waarop ze niet willen op reageren wat ik echt schandalig vindt. Ik krijg ook nog is € 75 terug waar ik ook niks meer over hoort .Gaan ze zo om met de slachtoffer?

Ben tevreden dat ze nu alles oplossen en mij me geld geven waar ik recht op heb dat is € 300 + € 75

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 27 november 2017 om 11:27 geantwoord

Onze klachtbehandelaar heeft contact met u gehad over uw klacht. Onze excuses dat de afhandeling van uw voertuigschade langer dan gebruikelijk heeft geduurd. Het bedrag voor de schade hebben wij inmiddels aan u uitgekeerd. Wij stellen voor de klacht te sluiten. Hebt u nog vragen? Neemt u dan contact op met de dossierbehandelaar van uw letselschade, welke namens Ditzo door a.s.r. wordt behandeld. Met vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger