Klacht: Onterecht uit verzekering gegooid

op 13 februari 2019 over Ditzo in de categorie Verzekering

Heb bij aangaan van ditzo . Een vraag blijkbaar fout ingevuld . Wat zeker niet opzettelijk is geweest. Nu moet ik schade terug betalen . En flinke kosten erbij . En ben uit verzekering gegooit. Ze hebben me 2 incasso s op dak gestuurd . Met flinke aanmaningen . 1 ervan dat ik de vorige schade moet terug betalen . En de andere mijn premie niet betaald heb . Ik heb de aanvraag nog eens gedaan . Met ander account en de vraag goed ingevuld . Werdt gelijk geaccepteerd . En de wie de zaak behandeld . Zegt gewoon dat kan niet . Maar gelukkig heb ik het oogenomen . Ik zou iedereen adviseren om geen klant te worden bij ditzo . Is een criminele organisatie

Dat netjes wordt opgelost . En dat ik dat bedrag niet hoef terug te betalen . En dat ik zelf uit verzekering stap

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Ditzo

1 jaar geleden - a.s.r. heeft uw klacht in behandeling genomen. U sprak inmiddels uitvoerig met de klachtbehandelaar. In dit telefoongesprek is afgesproken dat u in een e-mailbericht een nadere toelichting geeft over de wijze waarop de verzekering tot stand is gekomen. Daarna volgt verdere behandeling van uw klacht.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 07 maart 2019 om 13:54 geantwoord

Wij hebben uw klacht verder beoordeeld. Onze klachtbehandelaar heeft daarna het standpunt per e-mail toegelicht. Aansluitend heeft u, op verzoek van de klachtbehandelaar, nog aanvullende stukken toegezonden. Op basis van de door u verstrekte toelichting en de door u overgelegde stukken hebben wij afspraken met u gemaakt. De klachtbehandeling is hiermee afgerond. Vriendelijke groet, a.s.r.Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Wim130