Klacht: Onredelijke vertraging en afspraken niet nakomen

op 21 september 2018 over Ditzo in de categorie Verzekering

Inzake een schadegeval met een voertuig wachten wij al vijf maanden op een beslissingschadevergoeding van Ditzo. Iedere keer worden er toezeggingen gedaan die niet worden nagekomen. Bovendien wordt steeds iemand anders als behandelaar genoemd. Daarbij zijn de medewerkers van Ditzo zeer onbeschoft aan de telefoon.

Wanneer Ditzo dit geval spoedig en op een fatsoenlijke wijze oplost.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Ditzo

1 jaar geleden - Wij proberen u al enige tijd telefonisch en per e-mail te bereiken om samen uw klacht te bespreken. Helaas is dit tot op heden niet gelukt. Graag vernemen wij op welk telefoonnummer wij u kunnen bereiken, zodat we alsnog uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Ditzo

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 16 oktober 2018 om 15:52 geantwoord

Helaas hebben wij nog steeds geen contact met u kunnen krijgen. Dat vinden wij erg jammer. Het betekent ook dat wij niet aan een oplossing kunnen werken omdat wij daarvoor niet voldoende gegevens hebben. Uw klacht sluiten wij. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen via de gegevens die wij per mail en voicemail bij u hebben achtergelaten. Vriendelijke groeten, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door johankamps94@gmail.com