Klacht: Ondanks meerdere contact, geen inhoudelijke reactie.

E.AYV op 06 juni 2022 over Ditzo in de categorie Verzekering

Op donderdag 21 oktober 2021 heb ik een schade gemeld op mijn autoverzekering, De afwikkeling van de schade heeft door verzuim en slordigheid onnodig lang geduurd. De auto was total-loss verklaard op 29 oktober 2021. Ditzo heeft een verkeerde adres doorgegeven aan de schade-expertise bedrijf. De expert heeft op 5 november een dagwaarde vastgesteld en de auto toegewezen aan een opkoper. De opkoper zou de auto binnen 5 dagen moeten ophalen en vrijwaren, echter is de auto uiteindelijk op 18 november pas opgehaald en vrijgewaard. Intussen loopt de verzekering en belasting natuurlijk door. Door verzuim en slordigheid heb ik dus per saldo 28 dagen lang teveel premie en motorrijtuigenbelasting moeten betalen, terwijl ik helemaal geen beschikking had tot de auto. Dit heb ik meerdere keren gemeld bij Ditzo, zowel telefonisch als via de email. Ondanks meerdere toezeggingen is er vanuit Ditzo niet gedaan.

Ik wil graag een tegemoetkoming in de kosten die ik onterecht heb moeten maken vanwege de slordigheid en verzuim van Ditzo. Het zou heel fijn zijn als er nou eindelijk iemand van Ditzo die ook wat meer kan dan een standaard telefonische contact met mij opneemt om de dossier af te wikkelen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 25 oktober 2022 om 16:03 geantwoord

Wij hebben destijds helaas geen contact met u kunnen krijgen. Wel is inmiddels uw claim afgewikkeld met de hulp van Univé. Uw dossier is begin september gesloten. We sluiten de dialoog hier op Klacht.nl. Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door E.AYV