Klacht: oktober komt VOOR november

Miriam Kuijpers op 12 november 2021 over Ditzo in de categorie Verzekering

Ik heb sinds 1 juli geen baan meer en heb moeite om het hoofd boven water te houden. Omdat Ditzo op een datum incasseert die mijn niet uitkomt maak ik, zolang als ik klant ben, het zelf handmatig over.
Ik heb op 22-9, 21-10 en 4-11 een bedrag van 144,45 overgemaakt. Aangezien ik pas aan het eind van de maand over maak, loop ik een maand achter. Nu hebben ze de boeking van 21-10 op november geboekt ipv oktober waardoor ik dus nu een achterstand en niet op tijd kan betalen. Op de vraag waarom het niet op oktober is geboekt maar op november krijg ik geen antwoord maar wordt ik verwezen naar de klachtenafdeling. Lekker makkelijk Ditzo, Eerst fouten maken en dan mag je een klacht in dienen. Jullie hebben geen idee hoeveel stress dit me oplevert en ik heb het al zwaar!!!

Dat ze ervoor zorgen dat de boeking op november wordt terug gedraaid en dat het op oktober wordt geboekt zodat ik geen achterstand heb.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 07 december 2021 om 11:02 geantwoord

Onze klachtbehandelaar heeft met u gebeld. Het voorval is erg vervelend voor u, dat begrijpen wij. Gelukkig had u inmiddels al goed contact met één van onze medewerkers. De betaling is rechtgezet en u heeft van ons een uitleg gekregen. Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam Kuijpers