Klacht: Bril voor kinderen

SanRos op 20 januari 2012 over Ditzo in de categorie Verzekering

Overgestapt naar Ditzo omdat deze goedkoop is en mooie voorwaarden heeft. Waaronder deze:
Met je Ditzo Zorgpas kun je voor je kinderen t/m 17 jaar een complete kinderbril met
zichtgarantie voor € 120 afnemen bij elke Pearle Opticiens vestiging in Nederland.
Je krijgt:
 Montuur t.w.v. € 39
 Krasvaste en ontspiegelde kunststof glazen met index 1.5
 Gratis nieuwe glazen als binnen één jaar een nieuwe sterkte nodig is. Het verschil
moet dan minimaal 0,5 dioptrie zijn.
 Levenslange service (bijstellen, rechtzetten, reinigen en reparatie).

Waar ik uit op maak dat ik een bril twv 120 euro mag afnemen, nou niks is minder waar.
Deze week met mijn dochters naar de pearl geweest voor een brilletje, nu kost een complete bril (met montuur twv 39 euro) bij de pearl 129 euro dus ik dacht dan hoef ik maar 9 euro bij te betalen? Mooi niet dus ik krijg 9 euro korting en moet zelf 120 euro betalen.
Nou daar sta je dan……..nu heb ik maar andere glazen gedaan en moet nu 79 euro per bril betalen (tja scheelt toch weer 40 euro) want ja krijg dit niet vergoedt.
Een paar keer gebeld naar Ditzo en de 1 zegt dat ik indd maar 9 euro vergoedt krijg, de ander leest het hetzelfde als ons en denkt ook dat wij een bril mogen afnemen voor 120 euro. Nu hebben ze het uitgezocht voor ons en word er gezegd dat die 120 euro voor ons is, maar dit staat er toch echt niet???!!!
Krijg nu het gevoel dat dit een lokkertje is om mensen te werven.

Dat ik een bril krijg volgens de voorwaarden zoals ze staan beschreven:
Je krijgt:
 Montuur t.w.v. € 39
 Krasvaste en ontspiegelde kunststof glazen met index 1.5
moet dan minimaal 0,5 dioptrie zijn.
 Levenslange service (bijstellen, rechtzetten, reinigen en reparatie).
En anders wil ik dat de brillen die ik nu heb besteld vergoed worden, lijkt me wel zo fair!!

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 21 april 2012 om 16:42 geantwoord

Beste Sanros,

Enige tijd geleden hebben we je klacht opgepakt en je hierover geïnformeerd per mail.
Ervan uitgaande dat je klacht hiermee is opgelost, hebben we het dossier daarna ook afgesloten.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we die graag van je.

Vriendelijke groet! Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door